Din luna august Biocomp are o noua imagine. Biocomp a trecut in anul 2013-2014 printr-un amplu proces de rebranding, care a avut ca obiectiv principal reinnoirea imaginii si a mesajului transmis pe piata clientilor nostri.
Noua identitate Biocomp a fost realizata in urma unui proces de reinnoire si reimprospătare a tuturor elementelor care compun sistemul de comunicare corporate.
A fost pastrata vechea simbolistica iar logo-ul a fost modernizat si personalizat pentru a transmite noile valori corporate fundamentale: siguranta, incredere, inovatie, tehnologie, rigurozitate.
Reintinerirea comunicarii a avut ca obiect pozitionarea Biocomp in zona complementara ariei medicale, cu focus pe valorizarea produselor si serviciilor dedicate sigurantei medicale in domeniile: medical, alimentar, veterinar, cosmetic, educational, casnic.
Ne dorim ca acest nou inceput sa reflecte valorile amintite mai sus in fiecare produs livrat, in relatia cu clientii nostri, in echipa BIOCOMP si in parteneriatele ce le vom dezvolta pe viitor.
Configurator sistem de Biosecuritate Ecologică Integrată. Completează formularul AICI.