Seria de workshop-uri marca BIOCOMP s-a încheiat cu succes

Compania BIOCOMP este din luna ianuarie 2023 membru al Camerei de Comerț Româno-Olandeză (NRCC)
BIOCOMP – distribuitor autorizat OEM SIGNIFY România

În luna februarie, compania BIOCOMP a organizat 6 workshop-uri tematice și training-uri specializate.

În fiecare joi și vineri, timp de 3 săptămâni, evenimentele au avut loc începând cu ora 10:00, în sala de evenimente AGEO – White Room. 

Seria workshop-urilor a adus în discuție un subiect strategic de maxim interes pentru operatorii din cele 6 domenii și au fost adresate următorilor reprezentanți:

  • Domeniul Medical: pentru manageri, directori medicali, directori îngrijiri pacienți și responsabili SPIAAM;
  • Domeniul Office: pentru manageri Facility Management, manageri HR și directori instituții culturale;
  • Domeniul Alimentar: pentru administratori, directori fabrică, directori de producție și directori de asigurare a calității;
  • Domeniul HoReCa: pentru administratori, directori hoteluri/ pensiuni/ restaurante/ centre de evenimente, manageri săli spectacole și manageri centre comerciale;
  • Domeniul Educațional: pentru directori grădinițe/ școli/ licee/ școli tehnice, rectori, președinți de senat universitar, decani și prodecani;
  • Domeniul Industrial: pentru administratori, directori fabrică și directori de producție

Evenimentele s-au desfășurat sub forma unor întâlniri de afaceri pentru informare și dezbateri, iar participanții au avut ocazia să se întâlnească cu specialiștii din domeniul dezinfecției UV-C BIOCOMP, să discute pe studii de caz reprezentative și să afle soluții concrete la toate problemele cu care se confruntă.

Workshop-urile au reprezentat a 2-a serie de evenimente din România ce au făcut parte din inițiativa compania BIOCOMP de a promova grija pentru o dezinfecție ecologică în toate sectoarele prezentate anterior.

Programul worskshop-urilor a fost :

  • 09 februarie – „Poate fi o unitate medicală sănătoasă? Reziliența inteligentă”;
  • 10 februarie – „Tehnologii inovatoare pentru domeniul office – în următorii ani”;
  • 16 februarie – „Tendințe în domeniul alimentar – Reziliența inteligentă”;
  • 17 februarie – „Inovațiile tehnologice cuceresc domeniul HoReCa – Rezilientă inteligentă”;
  • 23 februarie – „Reziliența mediului educațional în situații de tip pandemic”;
  • 24 februarie – „Tips&Tricks: Cheia succesului afacerii tale din domeniul industrial pentru următorii ani”.

Pentru aceste workshop-uri, echipa AGEO Events a oferit un pachet complet de servicii precum închiriere sală, concept și design de eveniment, management logistic, sonorizare, lumini ambientale, decor și styling de eveniment și moderare evenimente prin prezența doamnei Amalia Georgescu – fondator AGEO Events.

Lasă un răspuns

error: Conținutul acestui website este protejat!